niedziela, 17 lutego 2013

Zapraszam was do Ameryki Południowej!

Zapraszam was do wspólnej wędrówki po krajach Ameryki Południowej. Ostatnio bardzo zasiedziałam się w Azji i zauważyłam, że Amerykę Płd. odwiedzam bardzo rzadko, a i na blogach powieści autorów południowoamerykańskich nie goszczą zbyt często.
Ciekawa jestem czy macie ochotę towarzyszyć mi w dokładniejszym poznawaniu tego kontynentu?

Wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania znajdziecie w powyższych zakładkach. Wzorem blogu Literatura w Azji, Azja w literaturze, będę zamieszczać tutaj tylko linki do waszych recenzji.

Proszę was o zamieszczanie uwag, zgłoszeń do wyzwania oraz propozycji lektur w komentarzach do tego postu lub e-mailem - szczegóły znajdziecie w zakładce kontakt.

Pozdrawiam was!
Ania

22 komentarze:

  1. Fantastyczne wyzwanie, w którym chętnie wezmę udział.
    Imani
    www.mysliczytelnika,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za reklamę mojego wyzwania :) z zapisywaniem się do tego wyzwania nieco się wstrzymam, nie wiem, czy znajdę wystarczającą ilość lektur... Ale kusi mnie strrrrasznie, bo bardzo lubię literaturę południowoamerykańską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie trwa aż dwa lata, myślę, ze spokojnie można poszukać lektur.

      Usuń
  3. Literaturę południowoamerykańską dopiero zaczynam poznawać, dlatego z ogromną przyjemnością przyłączę się do tego wyzwania :)
    Jenah
    http://prywatnyteren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się przyłączę, jak coś przeczytam z tego regionu.

    Na razie jedyne, co mam we w miarę bliskich planach to Meksyk, a ten niestety wprawdzie latino, ale już nei Ameryka Południowa.
    P.S. masz włączoną weryfikację obrazkową:(. Prawie nieczytelną:(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo czyli na razie nie wrzucać cię na listę uczestników? Byłoby miło gdybyś dołączyła!
      Weryfikację mam, ze względu na spamerów ale może testowo wyłączę.

      Usuń
  5. Ech... Chyba się skuszę. Widzę, że na półkach stoi kilku przedstawicieli krajów Ameryki Południowej i mam nadzieję, że pozostałych znajdę w pobliskich bibliotekach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natchniona dyskusją na temat "Szarańczy", a ponadto będąc w trakcie lektury "Opowiadań" Marqueza idę za ciosem: zapisuj mnie! Wprawdzie pojechałaś z tymi zasadami wyzwania (książka pisarza z Boliwii?), ale liczy się zabawa, nieprawdaż?:P
    Przy okazji: czemu nie wstawiłaś banerka na swojej stronie, to raz? Dwa, mogę wstawić na mojej, tylko powiedz jak to zrobić?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Momarto już cię dopisuję i cieszę się, ze dołączasz! Co do Boliwii, nikt nie mówił, że będzie łatwo, poza tym Surinam wydaje się być trudniejszy:) PO tym jak w wyzwaniu azjatyckim dokopałam się do Timoru Wschodniego i Brunei już mnie nic nie wystarszy;) A banerka wstawiaj, jasne!! A u mnie przecie wstawiałam?

      Usuń
    2. Surinam zostawiam dla Ciebie:) Lojalnie uprzedzam, że nie planuję być specjalnie skrupulatna, choć oczywiście - będę się starać.
      Banerek wstawiony, ale u Ciebie nie widzę, jak babcię kocham (może nadszedł czas wymiany soczewek?)

      Usuń
    3. Ale u mnie gdzie? Na przeczytalamksiazke? Banerki wrzucam w podstrone wyzwania, ale tego faktycznie jeszcze nie dałam rady wrzucić. Ostatnio to już nawet nie daję rady prysznica wziąć..... co za życie:(

      Usuń
    4. Właśnie tam. Brak prysznica może Ci się nawet nieźle komponować z wyzwaniem - zwłaszcza, gdy weźmiesz się za opisy wędrówek przez puszczę amazońską: pot, brud, koszula przylepiona do ciała. To dopiero będą recenzje!:P
      (a tak serio: łączę się w bólu. Ja wprawdzie ostatni tydzień odpoczywałam na zwolnieniu, bowiem organizm się zbuntował, ale już dziś na nowo oberwałam robotą...)

      Usuń
    5. :))) Bym się w tę puszczę od razu przeniosła zza biurka. Moje mantry o zwolnienie nie zostały wysłuchane:(

      Usuń
    6. Najwyraźniej nie osiągnęłaś jeszcze punktu krytycznego. I w sumie nie wiem, czy Ci go życzyć... Święta zaraz, w wakacje z tydzień urlopu dadzą - czyż ta wizja Cię nie uskrzydla? (nie musisz odpowiadać:P)

      Usuń
  7. Bardzo chętnie dołączę do tego wyzwania. Interesuję się kulturą Ameryki Południowej i bardzo chętnie dogłębniej się z nią zapoznam. Uprzedzam jednak, że w najbliższych dnia czeka mnie matura i raczej nie będę miała czasu na pisanie recenzji.
    Mój blog:
    http://strofki.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Franco, dopisałam cię do uczestników.

      Usuń
  8. To ja też. :)

    Marigolden:
    http://lekturnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie dołączę do tego wyzwania, będzie to świetna motywacja, aby zapoznać się bliżej z literaturą Ameryki Południowej:))

    Izabell
    http://lifestyllook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kiedyś tu trafiłam, ale dopiero teraz nabrałam ogromnej ochoty, żeby dołączyć. Lubię południową, oj lubię. Tylko mam pytanie. Będą się liczyć książki, które przeczytałam po rozpoczęciu wyzwania, ale przed moim dołączeniem?

    Piä
    http://gdziekolwiekbedziesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam. Z przyjemnością dodałam cię do uczestników wyzwania! Idealnie byłoby gdybyś dodawała książki przeczytane od momentu dołączenia do wyzwania. POzdrawiam!

      Usuń
    2. Wczoraj ostatni raz sprawdzałam. :)

      Usuń